توقیف وسایل نقلیه پلاک مخدوش در خرمشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر ازاجرای طرح توقیف وسایل نقلیه و موتور سیکلت های فاقد پلاک و پلاک مخدوش در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت هاي فاقد پلاک و پلاک مخدوش به صورت ویژه توسط یگان های انتظامی در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اين طرح که توسط یگان امداد و کلانتري هاي شهري به مرحله اجرا درآمد تعداد ۱۰۱ دستگاه موتورسيکلت متخلف و ۵۹ دستگاه خودرو پلاک مخدوش توقيف و روانه پارکینگ شدند.

این مقام انتظامی گفت: برابرماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مرجع قضائی نیز معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر در ادامه با بیان اینکه بیشترین تخلفات صورت گرفته خودروها وموتورسیکلت های بدون پلاک و پلاک مخدوش را مربوط به فرار از صحنه تصادفات، سرعت غیر مجاز، ایجاد حادثه برشمرد و بیان کرد: این طرح با هدف کاهش جرائم و حوادث و با توجه به درخواست و مطالبه شهروندان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و اجرای آن به صورت مستمر در دستور کار تیم های گشتی نیز خواهد بود.

سرهنگ سهرابی گفت : متهمان به همراه وسايل توقيفی پس از تشکيل پرونده مقدماتی جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائی تحويل داده شدند.

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.